Specjalistyczna Terapia Psychomotoryczna wg. M. Procus i M. Block

Zapraszamy na specjalistyczną Terapię Psychomotoryczną wg. M. Procus i M. Block, dzieci z trudnościami w komunikacji językowej! Dzieci, które nie mówią lub mówią jakościowo lub ilościowo poniżej normy rozwojowej, także dzieci jąkające się. To propozycja kameralnej a grupowej terapii logopedycznej w formie ćwiczeń gimnastycznych atrakcyjnych dla dzieci, aktywizujących sieci neuronalne dojrzewającego układu nerwowego dziecka. To zajęcia dla dzieci, dla których często wieloletnia indywidualna terapia logopedyczna nie przyniosła zadowalających efektów.

Nowe grupy dzieci w wieku 3-6 lat ruszają we wrześniu 2016 r. Zapisy u logopedy, Terapeuty zaburzeń psychomotorycznych u dzieci, mgr. Ewy Długosz- poprzez Rejestrację. Grupy pracują w trybie ciągłym przez cały rok. Zapisy przyjmowane są „na bieżąco”.Czas trwania Terapii Psychomotorycznej to okres od 3 do 4 miesięcy. Zajęcia odbywają się 2x w tygodniu.

Efekty neurofizjologiczne Terapii Psychomotorycznej widoczne na obrazkach dzieci w Teście Rysunku Człowieka…w 1-szym i w ostatnim miesiącu trwania terapii(PM trwa od 3 do 4 miesięcy). Rodzice pytają jak to jest, że dziecko w wyniku Terapii PM zaczyna mówić? Na poniższych zdjęciach rysunków człowieka rysowanych przez dzieci widać jak „dojrzewa mózg” w wyniku odpowiedniej stymulacji neuronalnej, zarówno w płaszczyźnie kształtowania obrazu siebie jako Człowieka oraz w wyniku globalnego rozwoju dziecka jako -JA…tuż za tym najważniejszym procesem, pojawia się mowa…. Dziecko na początku zaczyna zauważać własne części ciała, utożsamiać je ze sobą, uświadamia sobie własną tożsamość oraz obecność innych dzieci i ludzi. Następnie stymulowana jest kora ruchowa, obszar słuchowy i społeczny, dziecko czuje motywację i ma poczucie sukcesu. …i zaczyna być. ..uśmiechać się i mówić….żyć w pełni. neurofizjologiczne Terapii Psychomotorycznej widoczne na obrazkach dzieci w Teście Rysunku Człowieka…w 1-szym i w ostatnim miesiącu trwania terapii(PM trwa od 3 do 4 miesięcy). Rodzice pytają jak to jest, że dziecko w wyniku Terapii PM zaczyna mówić? Na poniższych zdjęciach rysunków człowieka rysowanych przez dzieci widać jak „dojrzewa mózg” w wyniku odpowiedniej stymulacji neuronalnej, zarówno w płaszczyźnie kształtowania obrazu siebie jako Człowieka oraz w wyniku globalnego rozwoju dziecka jako -JA…tuż za tym najważniejszym procesem, pojawia się mowa…. Dziecko na początku zaczyna zauważać własne części ciała, utożsamiać je ze sobą, uświadamia sobie własną tożsamość oraz obecność innych dzieci i ludzi. Następnie stymulowana jest kora ruchowa, obszar słuchowy i społeczny, dziecko czuje motywację i ma poczucie sukcesu. …i zaczyna być. ..uśmiechać się i mówić….żyć w pełni.