TELEPORADYJak skorzystać z TELEPORADY?Cennik i płatności

TELEPORADY realizowane są jako alternatywa dla wizyty stacjonarnej, wyłącznie dla pacjentów pozostających pod stałą opieką specjalistów CSIM MEDINCUS.

W ramach TELEPORADY skontaktować możesz się z lekarzem otorynolaryngologiem, otorynolaryngologiem dziecięcym, audiologiem, foniatrą.

W trakcie rozmowy lekarz przeprowadzi z Tobą wywiad, udzieli porady, przedstawi zalecenia lekarskie dotyczące postępowania leczniczego, wystawi e-receptę czy zaświadczenie lekarskie. 

Skorzystaj z TELEPORADY, bez wychodzenia z domu i w dogodnym dla Ciebie momencie.

TELEPORADA – Wybierz usługę

Jak skorzystać z TELEPORADY?

Zamów TELEPORADĘ przez stronę www:

  1. Na stronie medincus.pl wybierz opcję „TELEPORADA”.
  2. Wybierz teleporadę, z jakiej chcesz skorzystać, możesz też wybrać placówkę, z którą chcesz się połączyć.
  3. Opłać usługę. Instrukcje dotyczące płatności otrzymasz po wybraniu usługi.
  4. Call center CSIM MEDINCUS skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Zaproponujemy Ci datę i godzinę konsultacji z lekarzem lub specjalistą.
  5. Otrzymasz SMS-a z potwierdzeniem daty i godziny rozmowy.
  6. Czekaj na połączenie z lekarzem o wyznaczonej godzinie. Przygotuj dokumenty i wyniki badań, o które może pytać lekarz. 

TELEPORADA – Wybierz usługę

Zamów TELEPORADĘ przez telefon:

  1. Zadzwoń na call center CSIM MEDINCUS tel. +48 666 333 222.
  2. Powiedz, z jakiej teleporady chcesz skorzystać, konsultant zaproponuje ci datę i godzinę rozmowy.
  3. Opłać usługę. Instrukcje dotyczące płatności znajdziesz na csim.pl/oferta/teleporady.
  4. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz SMS-a z potwierdzeniem daty i godziny rozmowy.
  5. Czekaj na połączenie z lekarzem o wyznaczonej godzinie. Przygotuj dokumenty i wyniki badań, o które może pytać lekarz. 

Konsultacje
Cena (PLN)
Teleporada w celu przedłużenia/zmiany recepty
150
Teleporada w celu wystawienia zaświadczenia lekarskiego do 30 dni od ostatniej wizyty lekarskiej
+ opłata za wydanie zaświadczenia – za jedną stronę 
120
50
PŁATNOŚCI
 

Płatności za TELEPORADY dokonać można:

– korzystając z aplikacji Przelewy24, zamawiając usługę przez stronę www
Dane dotyczące płatności pojawią się na ekranie po dokonaniu wyboru usługi, dane te otrzymasz również na podany w trakcie zakupu usługi adres e-mail.

– przelewem tradycyjnym, zamawiając usługę przez telefon
Dane do przelewu:
Centrum Słuchu i Mowy sp. z o.o.
ul. Mokra 7, Kajetany
05-830 Nadarzyn
Bank Pekao S.A. nr konta:
06 1240 1040 1111 0010 6918 1628
tytuł wpłaty: imię i nazwisko pacjenta; numer telefonu do kontaktu; filia, z której pacjent oczekuje teleporady

 

TELEPORADA – Wybierz usługę

Copyright by CSIM 2021. Все права защищены.

Copyright by CSIM 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: X-Connect.pl
Cвершение: X-Connect.pl
Skip to content