Opis stanowiska: 
W związku z dynamicznym rozwojem Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o., lider obsługi pacjentów w branży audiologicznej, poszukuje pracownika na stanowisko: Sekretarka Medyczna


Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji medycznej
  • prowadzenie ewidencji wykonywanych zabiegów,
  • udział w prowadzeniu dokumentacji ośrodka,

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie
  • dobra, znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office
  • samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu
  • inicjatywę, umiejętność szybkiego uczenia się, doskonałą organizację pracy, dokładność, sumienność
  • odpowiedzialność i zaangażowanie


Oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • miła i przyjazna atmosfera pracy


Prosimy o przesyłanie aplikacji z klauzulą: „ Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o. o.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o. o. z siedzibą w Kajetanach, ul. Mokra 7., zaś pełna treść klauzuli informacyjnej została zamieszczona pod adresem: csim.pl

Copyright by CSIM 2021. Все права защищены.

Copyright by CSIM 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: X-Connect.pl
Cвершение: X-Connect.pl
Skip to content