Psychomotoryka PROMOCJA WAKACYJNA !!!

Dla dzieci, które rozpoczną terapię przed wakacjami oraz w trakcie ich trwania, zniżka w wysokości 100 zł!
Hasło promocyjne: ślimak !
Zajęcia odbywają się w Zachodniopomorskim Centrum Słuchu i Mowy „Medincus”.
Rejestracja telefoniczna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-20, pod numerem telefonu: 91 455 33 00 lub e-mailowo: rejestracja.szczecin@csim.pl
Promocja trwa do końca sierpnia.
TWOJE DZIECKO NIE MÓWI?
Nie czekaj z podjęciem terapii!
Terapia Psychomotoryczna rekomendowana przez logopedów, fizjoterapeutów i neurologów dziecięcych jest formą skutecznej pomocy w usprawnianiu procesów odpowiedzialnych za produkcję mowy. Pomaga w szybkim tempie wyrównać opóźnienia, dając efekty zdecydowanie szybciej, niż w przypadku klasycznej metody stolikowej. Przygotowuje układ nerwowy dziecka do przyjmowania jak największej liczby informacji, co realnie przekłada się na jego sukcesy pedagogiczne i komunikacyjne. Wszystko to odbywa się w atmosferze zabawy, z wykorzystaniem różnych, przyjaznych dziecku technik m.in. ćwiczeń ruchowych, rytmicznych czy masażu.
Dla kogo jest terapia?
- dzieci w wieku 3-7 lat z zaburzeniami rozwoju mowy (opóźniony rozwój mowy, afazja motoryczna, dysfazja rozwojowa i inne)
- dzieci z trudnościami sfery poznawczej (pamięć, koncentracja, uwaga, spostrzeganie, synteza i analiza wzrokowa, kategoryzacja, kojarzenie i inne)
- dzieci z tzw. problemami szkolnymi i trudnościami w uczeniu się
- dzieci z opóźnieniem znajomości schematu ciała oraz skrzyżowaną lub nieustaloną lateralizacją
- dzieci z trudnościami w orientacji czasoprzestrzennej
- dzieci z trudnościami motorycznymi (motoryka mała i duża)
- dzieci zaburzeniami w sferze zachowania, niedostosowane do zasad funkcjonowania w grupie i określonych sytuacjach
Jak wyglądają zajęcia?
- grupowa forma zajęć (max. 5 osób)
- 30 spotkań po 1,5 godz., pod opieką dwojga terapeutów bez obecności rodzica, 2 razy w tygodniu przez okres 3-4 miesięcy
Cel i efekty terapii?
Celem Terapii Psychomotorycznej jest poprawa w zakresie:
- mowy (wyrównanie opóźnień)
- emocji (umiejętność ich kontrolowania, wzrost samooceny)
- koncentracji
- organizacji/planowania czynności w czasie i przestrzeni
- ułatwienia procesów nauki
- uzyskania dominacji jednej ze stron ciała
- sfer motorycznej i poznawczej
- przygotowania do podjęcia nauki w szkole
Rezultatem terapii jest uzyskanie przez dziecko maksymalnych umiejętności, właściwych dla jego poziomu rozwojowego oraz uwarunkowań psychofizycznych.